Årets første høydepunkt. Nyttårskonsert fra Wien.

I snart 50 år har jeg våknet 1.nyttårsdag til nyttårskonsert fra Wien på NRK.

Enkelte år har det holdt hårdt å komme meg opp fra senga dersom nyttårsaften ble feiret til langt til natt. De siste årene har jeg ikke vært avhengig av å se direktesendinger. Tidligere mistet jeg konserten dersom jeg ikke fikk se den direkte. Men kun et år gikk jeg glipp av den. Da var vi på ferie på Filippinene i nyttårshelga.

Nydelig musikk. Vakker dans. Flott sal og ikke minst flotte blomster og naturbilder.

Bare se bildene jeg har tatt.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg