April 1994. Loppemarked og auksjon

Jeg var også den gang glad i å gå på loppemarked og auksjoner. På er loppemarked for Lions fant jeg mye bra.

Blant annet flere deler til serviset Blå Rose. Det var da jeg begynte å samle.

Jeg har også notert at jeg kjøpte pledd og en kobberkjel.

Jeg var også på en auksjon hvor jeg har skrevet at jeg kjøpte kun noen småting.

Nedenfor bilder av serviset tatt nu i sommer. Disse delene kjøpte jeg i vinter. Hele serviset er på hytta i Reinvik. Jeg blir glad når jeg ser på de fine rosene.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg