April 1994: jobbrelatert

Jeg jobbet 21 timer overtid i april. I tillegg var jeg regnskapsfører for landsturnstevnet i Bodø sommeren 1994. Dette var dugnadsarbeid for turngruppa i B&OI Turn.

Som dere skjønner var jeg ofte avhengig av barnevakt. Min kjære var skjelden hjemme i ukedagene.  Jobben hans som konsulent i NKL gjorde at han ofte måtte dra rundt i landet.

Vår mellomste sønn og hans kjæreste den gang tok seg mye av sin 6 år gamle søster.

Jeg har notert hvem som passet henne de enkelte dagene.

Hun ble også ofte plassert hos mine foreldre .

Eller hun ble med sine søskenbarn hjem til dem.

Vår eldste sønn gikk på høyskole i Molde og kunne selvsagt ikke være barnevakt, men før han dro dit var han veldig flink til å passe sin søster.

Nå som vår datter leser bloggen min sa hun at det ikke var rart at jeg ofte var med henne når hun trente. Ellers ville jeg jo ikke ha sett henne i det hele tatt. Og slik var det jo.

2 kommentarer
      1. Ja. Jeg blir både overrasket og synes det er rart hvor mye jeg fikk tid til.
        Jeg gleder meg til å lese videre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg