Action 2. Og grunnen til at jeg lå ute.

Ivo og Max er her sammen med min yngste sønn uten samboeren.

Ivo klarer ikke å roe seg nede dersom ingen av dem er tilstede. Ikke enkelt når soverommet er oppe. Vanligvis sover min svigerdatter I stua sammen med hundene, men min sønn tror at dersom han holder ut med bråket  lenge nok vil Ivo gi seg.

Etter en time i natt gav han opp.  Og han skal forsøke igjen natta som kommer.

Nå er min kjære og yngste sønn oppe på taket og jobber. Ivo tror han er på loftet og holder skikkelig leven.

Ivo klarer å komme seg opp trappa men ikke ned igjen. Og han er for stor til å bæres ned.

Det er vært et forsøk å venne han fra å gjø og pipe i ett sett.

Men klarer vi å holde ut lenge nok?

Endelig kom matfar inn og da ble det en godbit.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg