Action 1: Min natt i hengekøya.

Slik skal hengekøya være. Når jeg ligger i den er den nesten nede i bakken.

Jeg tok med meg teppet mitt og også lesebrettet og mobilen.

Først leste jeg ut boka mens det etterhvert ble veldig mørkt og med klar stjernehimmel.

Dessverre har jeg problem med øynene og har fått henvisning til øyelege for operasjon av grå stær. Stjernene var vanskelig å se med mine øyne. Det erget meg fryktelig.

Det ble litt kaldt på fingrene og nesa, men ikke slik at det plaget meg. Jeg sovnet i firetiden og våknet som vanlig da klokka ringte klokka 9.

Jeg sovnet på nytt og da jeg våknet litt etter hadde hengekøya tippet rundt. Jeg hadde madrassen som teppe og teppet som madrass.

Det var vanskelig å komme meg ut fra hengekøyen. Åpningen var på helt feil sted. Jeg hadde myggnettet under meg, og snorene som holder myggnettet oppe var snurret rundt køya.

Jeg sov over selve rundkastet og skjønnte ingenting da jeg våknet.

Nedenfor bilde av køya oppned.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg