18 mai fremdeles jobb i forbindelse med oppussingen

Nå er alle 8 gardinene på plass. Jeg kjøpte 9 stk. Jeg hadde en teori om at jeg måtte ha 9. Jeg tenkte slik: jeg har 7 vinduer og så må jeg ha 1 gardin i tillegg pr. side. Altså 9 trodde jeg. Det siste gardinet er nå blitt et pledd i sofaen.

Ellers har min handymann vært ørten turer med avfall. Godt å kunne bevege seg på verandaen igjen.

Idag har stekovnen ankommet, men vi mangler fremdeles ventilator og et toppskap. Med liten erfaring med induksjonsplata og uten ventilator, uler brannalarmen i tide og utide.

Vaktselskapet er nok lei av oss.

Sånn går nu dagan. 😆😆

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg