På innsiden av frimurerlosjen i Bodø

Jeg har aldri tidligere gått inn døra til erverdige frimurerlosjen i Bodø.

Idag var jeg invitert inn. En venninne feiret sin 80 årsdag.

Det var litt rart å gå opp trappa til inngangsdøra. Selvfølgelig så det helt normalt ut innvendig når jeg ser bort fra alle bildene av staselige menn på veggene.

Jeg har jo hørt og lest endel om hva som skjer på innsiden, men nå føles det ikke sannferdig.

Det ble en flott fest til ære for min venninne. Mye god mat og drikke. Gode taler som oppsummerte livet til min venninne. Gode samtaler rundt bordet. En verdig feiring i historiske lokaler.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg