Ølkalender er byttet ut med rødvin.

Jeg har plassert meg i peiskroken med et glass rødvin. Jeg orker ikke øl i kveld. Etter at min kjære meldte seg ut og jeg har hatt den ære å drikke hele boksen har det blitt i meste laget.

Idag streiker jeg.  Det er siste fredagskveld før jul.  Enda jeg ikke verken baker eller driver med storrengjøring synes jeg det plutselig ble veldig få dager igjen til julehelgen.

Ja ja. Jul blir det uansett og jeg koser meg gjerne med rødvin foran peisen.

På TV prøver håndballjentene å vinne semifinalen mot Spania. Til pause er det 11-11.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg