Min tur til å lage middag.

Idag blir det lapskaus til middag.

På bildet er basis for lapskausen kommet i gryta. Jeg blander purreløk, selleri og blomkål sammen med fersk oksekjøtt. I tillegg noen terninger med kjøttbuljong og rester av fenalår.

Dette skal surre i gryta en times tid før jeg tilsetter kålrot, gulrot og potet.

Vår eldste sønn kommer og spiser med oss.

Jeg lager alltid store porsjoner og dersom flere av barna vil komme, er det mat nok for alle.

Allerede kjenner jeg godlukt fra gryta og gleder meg til å smake.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg