Idag synes jeg synd på meg selv.

Ikke for å klage altså.  Jeg har det jo egentlig fantastisk her på hytta. Masse god mat og familie rundt meg. Det er varmt og godt inne i hytta. -4 grader ute og stjerneklar himmel.

Men igår kveld skulle jeg flytte en bøtte full av vann. Plutselig small det i ryggen og idag har jeg hatt det ille. Smertestillende og jeg har oppholdt meg for det meste i senga. Jeg  har opplevd det samme flere ganger og vet at det ordner seg etterhvert. Akkurat nå har jeg det ganske ille og kreker meg rundt I hytta.

Turene til utedoen er det lengste jeg har vært.

Men altså: god påske ønsker jeg dere alle.

8 kommentarer
    1. Huff da! Høres ikke godt ut. Jeg hadde en runde med ryggvondt i fjor på denne tida, for første gang i mitt liv. Det var ufyselig. En litt uheldig bevegelse, så skar det gjennom marg og bein. Sov omtrent ikke på flere uker. Så du har all min sympati. Ønsker deg rask bedring, og god påske.❤️🐣🐥🐣

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg