Hvordan dokumentere ettermiddagen, kvelden som ble borte?

Jeg pleier vanligvis ikke å sove etter middag.

Idag følte jeg meg trett og bestemte meg for å legge meg litt. Jeg våknet litt tidligere en vanlig i dag og har jobbet mange timer på kontoret. Det var ikke rart at jeg var trett. En god middag med lettsaltet uer og etterpå sluknet jeg i 17 tiden. 3 timer senere vekket min kjære meg. Jeg hadde store problem med å våkne. Det føltes som om jeg var dypt nede i et sort hull og jeg ønsket å forbli der. En time senere forsøkte han igjen å vekke meg og denne gangen måtte jeg bare stå opp, men jeg var helt uttafor. En svart kopp kaffe har hjulpet meg litt på vei til våken tilstand. Og nå klarer jeg å oppdatere bloggen. Jeg ser at det ikke er veldig mange som har vært innom bloggen idag  Regner ikke med å bli med blant de 100 med dagens innsats.

På dagens liste er jeg nummer 98 og så langt nede er det lenge siden jeg har vært. Ikke veldig mye å skrive om i disse dager.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg