Gleder meg til ei helg på hytta i familiens tegn.

Sitter og venter på min datter og eldste sønn. Resten av familien er allerede kjørt. Jeg skal sitte på med min datter som har fått vaksine nr.2 idag. Siden det finnes mulighet for at hun reagerer på denne må jeg kanskje overta rattet på bilen. Jeg tror ikke det blir nødvendig, men best å være forberedt.

Det er skjelden alle barna våre er på hytta samtidig. I tillegg skal vi altså gjøre stas på de 2 som nettopp hadde bursdag.

Jeg gleder meg mye og håper på sånn høvelig godt vær også.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg