Fieh på utekonsert ved kultursentret.

Heldigvis kunne vi ildsjeler dele ut regncepe til publikum. Mange av dem hadde ikke fått med seg at konserten skulle være ute. Og det regnet selvfølgelig. Koronareglene måtte overholdes. Derfor kunne ikke publikum bevege seg rundt på området. Bestilling av drikke måtte gjøres via qcr-koder som var limt på stolryggene. Dette fungerte godt for publikum men for ildsjelene ble det en slitsom kveld. Serveringsteltet var plassert et stykke fra publikum og det ble mye springing med serveringsbrett for dem. Disse hadde ingen problemer med å holde varmen.

Selv var jeg smittevernsvakt. Og kunne bevege meg fritt på området.

Når Fieh serverte musikk fra scenen som inviterte til dans måtte jeg bare danse litt rundt.

Heldigvis slapp jeg å danse alene. Musikkfestukas stab og vakter danset også  her vi sto bakom publikum. Og særlig da Fieh som sto for musikken oppfordret oss til mer dans tok det helt av.

Jeg har aldri forstått hvordan publikum kan stå  eller sitte stille når musikken inviterer til dans.

Jeg følte meg glad og digget musikken som Fieh serverte oss. Og musikerne var veldig glade for at de endelig fikk spille for publikum igjen.

Dere er velkommen tilbake på en av Bodøbyens mange festivaler når vi er kvitt alle koronarestriksjonene.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg