En værrapport fra hytta. Heia Glimt.

Nå har vi ankommet hytta i godt vær akkurat tidsnok til å se Bodø/Glimt mot PSV Eindhoven på tv. Jeg håper de klarer uavgjort på bortebane.

Nypoteter og gulrot fra egen hage står og putrer på ovnen. Det  blir stekt ørret kjøpt på obsen.

Jeg har ikke spist på mange timer og gleder meg til mat.

Jeg håper det blir folk i alle hyttene denne helga.

Vi får besøk av et vennepar med 2 ungdommer.

Det blir nok krabbefiske på flåten kjenner jeg gutta godt.

Jeg trives best med mange folk tilstede her i Reinvik.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg