En siste kos med Nara.

Idag måtte vi ta den vanskelige turen til dyrlegen med Nara. Hun blir dypt savnet.

Nå er vår tid som hundeeier over.

I over 40 år har vi hatt hund i huset.

De 2 første var Rita og etterhvert hennes sønn Buster.

Linsi var den første renrasede av rasen Tibetansk terrier. Jeg var på mange hundeutstillinger med henne. Da hun var 3 år fikk vi også Nara. Begge gjorde det godt på utstillinger. Det var en fin tid, men etterhvert ble jeg lei av å reise rundt med dem.

Linsi døde for 3 år siden og nå som også Nara er død er en fin tid med hunder over.

Aldri mer skal jeg bli møtt av en glad vofse når jeg kommer hjem. Det føles ikke særlig bra.

8 kommentarer
    1. Åh, så trist😢 Kondolerer. Vet omtrent hvordan du har det, for har hund sjøl. Barney snart 8 år🐩, mellompuddel. Jeg skriver en del om ham på bloggen min🤗 Har hatt hund 3 ganger tidligere også. Utrolig trist når de dør. Ha en så bra dag som du kan og godt nytt år ønskes deg, uansett🥹🙋🏼‍♀️

      1. takk skal du ha. det føles veldig tomt ut her hjemme nå.
        samtidig er det godt å vite at hun ikke har det vondt lenger.
        godt nyttår til deg også.

      1. Ja. Særlig matfar har det vondt idag. Nara satt veldig mye i fanget hans.
        Siden vi ikke skal ha ny hund er det ekstra sårt for oss.

      1. Takk skal du ha. Vi har hatt god tid til å venne oss til tanken om at hun ikke hadde lenge igjen, men det er veldig trist.

      1. Vi hadde ikke noe valg. Hun måtte få slippe. Veldig rart å våkne opp idag uten en myk vofse å kose litt med.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg