Dagen er tilbragt på kontoret.

Nå har jeg satt meg i godstolen foran TV og pidestallen som erstatter juletreet.

Jeg kom i mål med dagens målsetting på kontoret. Jeg liret av meg noen kraftuttrykk før tallene gikk i min favør.

Samkjøringen mellom altinn og lønnssystemet har ikke fungert helt. Ble litt ekstra arbeide med avstemmingen. Men nå er jeg fornøyd, men sliten.

Vi hadde lettsaltet uer til middag noen jeg er veldig glad I.

Nå er det hoppuka som gjelder. Håper på god norsk innsats. Særlig heier jeg på Forfang.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg