1 serierunde eliteserien 2022

Dette morsomme bildet min søster har tatt måtte jeg bare kopiere.

Dessverre troner ikke Bodø Glimt på toppen av tabellen etter første serierunde.

Rosenborg imponerte alle med sitt taktiske spill. De hadde ikke ballen veldig mye, men de var sterke på overganger. I tillegg hadde de banens beste spiller i en 22- åring som sto for begge målene til Rosenborg.

Det ble 2-2 på Aspmyra.

En spennende kamp var det.

På torsdag kommer AS Roma og Mourinho til Bodø. Jeg håper Glimt vinner denne kampen.

Det blir nok ikke 6-1 denne gangen.

Men det er lov å håpe på et godt resultat.

Nedenfor tabellen etter 1 serierunde og forslaget til slutt tabell slik nettavisen tippet for 2022.

 

6 kommentarer
    1. Artig at det ble uavgjort mellom Rosenborg og Bodø/Glimt. Etter Rosenborg er jo Bodø/Glimt det laget som er mitt hjerte nærmest 😀
      Lykke til på torsdag! 🙂

      1. Jeg også er glad for at Rosenborg har kviknet til , men jeg liker ikke Rekdals reaksjon på resultatet.
        Men for en herlig debutant de hadde. 2 flotte mål i første kamp.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg