Våknet tidlig med denne utsikten.

Jeg våknet grytidlig hjemme og benytter anledningen til å kommentere andre sine blogger. Jeg er imponert over mye interessant  mine medbloggere skriver. Når jeg er på hytta blir det mye til at jeg kun leser uten å kommentere innleggene. Men vit at jeg leser innleggene til dem jeg følger.

Vi er en snartur hjemme med en lang handleliste og mye tøy til vaskemaskinen.

Kvelden i går gikk med til glimtkamp for min del, mens min kjære godsnakket med vaskemaskinen og ordnet med rent tøy.

Vi handlet inn det meste utenom mat tidligere på dagen samtidig som vi spiste middag på coop kafeen. Enkel og god mat for travle folk som oss.

En viktig ting vi skulle kjøpe var et plastaktig tak til drivhuset min handymann jobber med.

Men vi glemte faktisk å ta med oss vogna hjem. Den ble igjen i båthavna ved hytta og bilen er for liten til å få plata med oss.

Det regner faktisk ikke idag kan jeg se fra senga her jeg ligger og vi er lovet bra vær i helga som kommer.

Nå venter hytta igjen på oss, men det er godt å sove hjemme i verdens beste seng av og til.

4 kommentarer
    1. Det var da voldsomt så travelt dere har, i denne fantastiske, tropiske sommeren her i nord. 🙈 Ble en herlig stund med Glimt her også, men på TV skjermen. Kos dere masse på hytta og hjemme. 🤗

      1. Tusen takk. Vi er allerede tilbake på hytta. Været er som det har vært og det er egentlig ok.
        God sommer til dere også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg