Hvor har rampenissen gjort av seg?

Luringen har sikkert rømt for å slippe og rydde etter festen. Jeg fant han oppe på peishyllen etter litt leting.

Bra at han ikke hadde gjemt seg inne i kaffekjelen.

Da siste gjesten gikk hjem i natt gikk jeg rett tilsengs.

Det sto tomme glass rundt omkring.

Da jeg sto opp idag fant jeg ut at min kjære hadde ryddet før han la seg. Første oppvaskmaskin var ferdig.

Nå er min jobb å tømme denne og sette på en ny.  Langbordet og de fleste stolene må settes i boden og møblene ellers må på plass.

Da er årets lutfiskaften vel i havn.

Min kjære fikk mye skryt for maten.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg