Hjemme en tur pga. Nettrøbbel.

Jeg er ikke kommet hjem for å beundre denne orkideen som har masse knopper.

Etterat jeg byttet mobilleverandør til telenor klarte jeg ikke å få opp datanettet på hytta.

Etter mye frem og tilbake og samtaler med Telenor måtte jeg gi opp. Datakortet jeg har fått er ikke villig til å fungere med den ruteren jeg har brukt i veldig mange år.

Jeg må nok kjøpe meg en ny før jeg tar bussen tilbake til hytta i morgen.

Det nytter ikke å jobbe på et kontor uten nett i dagens samfunn.

Kvelden tilbringer jeg alene med fotball på tv.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg