Endelig kunne jeg nyte denne champagnen.

Denne flaska fikk jeg i bursdagsgave da jeg ble 70 år. Det er nesten 5 år siden.

Jeg bestemte dengang at jeg skulle spare den til en spesiell begivenhet.

De som kjenner meg godt vet hva jeg bestemte meg for.

I går kveld feiret jeg noe spesielt sammen med ei god venninne.

Jeg var litt redd for at champagnen var utgått på dato,  men den var veldig god.

Jeg røper ikke enda hvorfor jeg kunne åpne flasken og samtidig holde løftet jeg ga megselv for snart 5 år siden.

Men jeg våkner hver dag med et smil om munnen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg