Bursdagsgaver og gratulasjoner på facebook.

Denne vesten fikk jeg hos guttene og svigerdatter. Den er utstyrt med batteri og 3 forskjellige grader av innebygde varmeelement.

Nå slipper jeg å fryse på Glimtkamper og når jeg sitter ute på hytta.

Min datter brukte en slik på Glimtkampene i år og jeg var bare litt misunnelig. Hun tipset brødrene og dermed ble jeg eier av en slik vest.

Fra min datter og samboer fikk jeg en flott turbusser.

Jeg fikk også mye god vin, sjokolade og blomster. Jeg elsker å feire bursdag.

Også på Facebook fikk jeg over 100 hyggelige meldinger.  Tenk at så mange brukte av sin tid til å sende meg en hilsen og gode ord.

Nå er det ett år til neste bursdag.  Da blir jeg 75 år og da har jeg planlagt å bli pensjonist på heltid.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg