Årets influensavaksine og nytt høreapparat.

Jeg er redd for sprøyter selv om jeg vet at det ikke gjør særlig vondt. Nå er det over for i år og forhåpentligvis slipper jeg å bli syk i år også.

I tillegg har jeg fått tilpasset et nytt høreapparat.  Høyre apparat har plaget meg lenge og endelig tok jeg mot til meg og sendte det inn til reparasjon.  Tilbake fikk jeg et helt nytt apparat.

Etter å ha gått i nesten 2 uker med bare høreapparat i venstre øret føles det veldig bra å høre med begge ørene igjen.

Takk til Nav som betaler regningen for meg.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg