Sola titter frem på blå himmel

Et vakkert skue når sola lyser opp snøen i fjellene.

Noen få + grader og litt vind har det vært idag.

Jeg har vandret litt rundt ute uten å anstrenge meg for meget. Jeg får skikkelige hostekuler med gjevne mellomrom.

Jeg er altså enda plaget av koronaen. Det er ingen vanlig forkjølelse. Men jeg regner med at den snart gir seg. Litt greitt å slappe av noen dager. Det ble liten tid til avslapping tidligere i uka.

Utsikten kan jeg nyte uten å anstrenge meg unødig.

2 kommentarer
    1. Synd du sliter med koronaen. Venninna mi fikk korona nylig, det var én natt og så var det over, men hun er som meg da. Håper du blir fin igjen snart 🌹

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg