Opprydding i tyttebærbakken

Idag fikk jeg med meg min handyman opp i bakken med motorsag. Vi ønsker å holde bakken fri for store trær. Jeg plukket med meg greinene og sendte dem ned mot elva.

Jeg liker ikke å snuble i greiner når jeg går oppover bakken.

Været er helt fortreffelig .16 grader +

Og antydning til sol.

Desverre tapte Bodø/Glimt mot Lillestrøm på Aspmyra idag. Cupen er over for dem dette året.  Og kanskje er det det beste. Nå kan de konsentrere seg om eliteserien og kampene i Europa.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg