Nå kan jeg puste lettet ut.

Litt av et døgn har det vært. Først en natt hvor jeg skulle få i meg et middel for å rense fordøyelsessystemet. Dette gikk helt etter planen og det ble lite søvn på meg.

På morgenen tok jeg bussen til den private klinikken for undersøkelse av spiserør/mage.

Jeg var i utgangspunktet svært redd, men det gikk helt greitt. Veldig hjelpsom lege og hjelper.

Heldigvis kan jeg leve greitt med det de fant ut under undersøkelsen.

Før neste time på sykehuset hadde jeg god tid som jeg tilbrakte sammen med mitt barnebarn mens mammaen fikk seg litt etterlengtet søvn.

Undersøkelsen på sykehuset gikk også greitt. Legen sa at jeg hadde en kaotisk tarm som jeg tror de rettet noe ut. Jeg fikk smertestillende og hadde det ganske greitt. Ingenting alvorlig feiler meg altså.

Dette i tillegg til alle testene fastlegen gjorde under den årlige kontrollen gjør at jeg kan regne med å leve i mange år fremover.

Jeg kan vel si at jeg er frisk som en fisk.

Og det smakte veldig godt med mat da jeg endelig kunne spise igjen.

Kun vann/saft i tillegg til pølsevann på Glimtkampen var alt jeg inntok mellom frokost søndag og klokka 15 på mandag. Og det var ikke veldig vanskelig.

 

6 kommentarer
    1. Så godt å høre at det gikk fint med undersøkelsen og resultatet.❤️ Jeg har nylig vært gjennom tilsvarende, og gruet meg skikkelig jeg også. Lettet etterpå, når det hele er over og alt er ok.😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg