Jeg passer Max og Ivo mens matfar og matmor er ute på byen.

Ingen problem med å passe vofsene. Ingen klynking eller masing.

Eneste problemet jeg har er at jeg glemte å passe vedovnen. Jeg prøvde å få fyr igjen, men det ble røyk i rommet og jeg var redd for at brannalarmen skulle ule.

De har varmepumpe og den tørr jeg ikke røre.

Heldigvis har min svigerdatter strikket flere deilige ullpledd som holder meg varm.

Begge fotballkampene i kveld har gått til ekstraomganger. 2 gode og spennende kamper.

Nå er det Nederland og Argentina som kjemper mot hverandre. Det går hardt for seg med mange gule kort og sikkert noen gule og  blå merker på kroppene deres etterhvert.

Jeg håper Argentina vinner.

Max og Ivo har nettopp fått tyggebein og er veldig fornøyd. Max hater fotball på TV og holder seg i underetasjen. Ivo vandrer litt mellom etasjene.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg