Gode ord til meg.

Jeg føler meg veldig snill og flink idag.

Hyggelige meldinger fra revisorer.

Ingen vesentlige feil oppdaget under revisjon. Revisjonsberetning kommer.

Gode ord i mine ører. Gamla sitt topplokk fungerer som det skal.

Hvert firma jeg kan krysse ut som ferdig for 2020 hjelper på humøret.

Lista er enda ganske lang, men også i år har vi fått lovnader om utsatte forfall. 20 august er datoen.

Jeg vil ikke bruke sommeren til å jobbe mer enn jeg må og derfor er det bare å stå på for å krysse av flest mulig.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg