Fisketur med hall.

Fort gjort å få sei til middag.

Været var som skapt for fisketur.

Nytrekt sei med tilbehør er noe av det beste som finnes når det gjelder mat.

Jeg blir like overrasket hvert år når første måltid skal inntas. Jeg gleder meg og tror det smaker godt, men smaken overgår mine forventninger.

Også måsene fikk et herremåltid. De var helt klart forventningsfull og fulgte oss til naustet.

Litt slåssing om maten ble det, men jeg tror alle fikk en smakebit. Også de 2 fiskekråkene som bor her fikk sin del.

Nedenfor noen flotte bilder fra turen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg