Falsk sydenstemning.

Knallblå himmel men ubehagelig kaldt.

Snøen i hagen tiner desverre ikke.

Hortensian må være innendørs for ikke å fryse ihjel.

Likevel lengter jeg ikke til syden. Jeg gleder meg til våren og etterhvert sommeren her nord.

Leste idag på nettet at årets sommer blir varm i hele landet. Global oppvarming gir oss bedre vær. Noen mener at vi ikke skal glede oss over varmt vær, men heller deppe.

Det har ikke jeg tenkt å gjøre. Jeg vil nyte og leve i nuet dersom værspåerne får rett.

 

4 kommentarer
    1. Sydenstemningen må vi lage inne, enn så lenge ja. Har hatt mye sol her i Trøndelag, men det er kaldt. Jeg gjør som deg; gleder meg til sommervarme og sol. Tålmodighet er en dyd.🤭

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg