Et helsetips fra meg: Zendium

Selv om jeg sjelden er syk, har jeg hatt mine plager. Ett av dem som plaget meg som barn og helt til jeg var godt voksen var sår munn og hals. Jeg fikk små hvite prikker som var fryktelig vonde. Mamma har fortalt at jeg noen ganger nektet å spise flere dager på rad.

Heldigvis fikk jeg et tips fra tannlegen min om å bruke Zendium. Den gang var det kun apotekene som solgte denne tannkremen. Nå kan den fåes over alt og i flere varianter. Men det er kun den originale som hjelper mot munnsår.

Jeg glemte tannkremen en av turene til hytta, og fikk etter noen dager igjen disse sårene.

Jeg har av og til fått en påminnelse om hvor viktig akkurat denne tannkremen er for meg.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg