En spesiell frokost idag.

Siden den spesielle frokosten allerede er spist er det ikke mulig å ta bilde av den.

Derfor dette bildet fra stua her.

Frokosten er spesiell fordi jeg ikke får spise noe som helst før i morgen ettermiddag.

Jeg skal få undersøkt både spiserør/mage og tykktarm. Jeg gruer meg veldig. Særlig til gastroskopien, men etter å ha slitt med systemet ganske lenge har jeg motet meg opp til å gjennomføre kontrollen.

Jeg tror det er  tilfeldig at kontrollene skjer på samme dag. På morgenen på et privat sykehus og senere på dagen på sykehuset.

Jeg fikk brev fra sykehuset om at de hadde lange ventelister og derfor videresendte søknaden fra legen til det private sykehuset.

Jeg er glad for at vi har de private sykehusene som kan avlaste og gi oss pasienter raskere behandling.  Det koster ikke mer enn den vanlige egenandelen.

Jeg håper legene ikke finner noe skummelt.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg