En dag for ettertanker. 7.mai. Mamma sin bursdag.

Hadde hun enda levd ville hun vært 103 år.

Jeg tenker på henne ofte og savner smilet hennes.

Idag traff jeg noen fra min folkeskoleklasse.

Ei av jentene som gikk i klassen min fra 5.klasse og som bor i Bodø var en tur her nord.

Jeg har ikke sett henne siden dengang og det ble mimring om gamle dager.

Også mamma ble nevnt.

Kjempehyggelig å treffes på ordentlig ikke bare på Facebook.

Dumt at hun ikke bor i nærheten av Bodø og kan være sammen med oss andre på treffene vi har.

Hun hadde passet fint i gruppen vår.

Nå skal jeg til rådhuset og jobbe som frivillig for Bodø 2024 noen timer.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg