Det går hardt på veden.

Konstant fyring i vedovn i tillegg til gassovn.

Vi har enda ikke fått opp varmen skikkelig.

Jeg har kontoret i andre etasje og har vært så loppen på fingrene at det er vanskelig å treffe tastene på pc.

Flere ganger må jeg ned og sitte foran ovnen for å varme meg.

Idag har jeg fått gassovnen opp til meg og det hjalp.

Det føles bedre idag enn i går ihvertfall.

Nå venter vi yngste sønn og svigerdatter med 2 fuglehunder.

De andre 2 barna kommer i løpet av helga.

Som vanlig blir det mye liv i hytta i påska.

Vi savner særlig Nara. Det er første turen hit uten henne.

Også flere av mine søsken er enten allerede kommet eller kommer etterhvert.

Det tegner veldig bra for hyggelige sammenkomster.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg