Bokanbefalinger: Pacal Engman

Spennende Krim av svensk forfatter. Nesten for spennende. Umulig å legge fra seg lesebrettet dersom ikke søvnen overtar roret.

Nye bøker som tar for seg dagens  virkelighet i Sverige og utlandet.

Selvfølgelig satt på spissen for å gjøre bøkene ekstra spennende.

Den boka jeg holder på med omhandler kampfiksing i fotball og historien foregår i året Qatar hadde fotball VM.

Nå nærmer jeg meg slutten på bok 5 i serien og jeg sovnet heldigvis såpass tidlig i natt at jeg ikke raver rundt på grunn av tretthet.

Jeg leser nesten aldri utenom når jeg ligger tilsengs. På dagtid har jeg alltid mye annet å gjøre.

Jeg både anbefaler bøkene og lesebrett.

Mitt lesebrett heter Kindle og jeg kjøper og laster ned bøker fra Ebok.no.

Det er kjempeenkelt å skaffe seg bøker. Eneste du behøver er nettilgang og gjerne vipps.

I tillegg har jeg et personlig bibliotek hos Ebok.no med alle  bøkene jeg har kjøpt hos dem. De passer på at jeg ikke prøver å kjøpe en bok jeg allerede har kjøpt.

Og best av alt: jeg slipper å lagre bøkene jeg kjøper fysisk i ei bokhylle.  Mine bokhyller er allerede fulle.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg