Turntrening med forviklinger.

Først måtte jeg nesten grave frem  bilen. Den var omringet av våt slaps. Siden jeg ikke hadde støvler på meg ble jeg veldig våt på føttene, men jeg kom meg til treningsstedet.

Vi trener i en gymsal på en skole.  Noen hadde slukket lyset i salen og døra inn til lysbryteren var låst.  Etterhvert fikk treneren vår kontakt med ei som jobber som lærer på skolen. Hun kom etterhvert med nøkkel. Dermed hadde vi lys, men så ville ikke musikken vi skulle danse til fungere. Ikke enkelt å forstå koblingen mellom pc og høytaler. Dermed måtte vi tilkalle hjelp igjen.

Det ble ikke noen lang trening, men vi var veldig effektiv den tia vi hadde til disposisjon.  3 av 4 danseøvelser er nesten i box. 4 forskjellige melodier er satt sammen slik at vi kan turné  sammenhengende.

Dette var siste treningen før julehelga. Neste uke skal vi istedet treffes hjemme hos vår trener for skravling med ost og vin.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg