Søndag 29.august: Ivo

Dette er Ivo. En helt herlig vofsegutt. Denne helga hadde hans matfar et ønske om å lære gutten å sove nede i hyttestua sammen med Max. Selv skulle han sove oppe i andre etasje.

Trappa opp dit er for bratt til at Ivo kan bruke den. Første natta måtte matfar forbarme seg over han etter 1 time og legge seg i stua.

Neste natt gikk det 3 timer.

Siste natta bestemte jeg meg for å prøve å trøste Ivo da han begynte å vandre rundt å jamre etter matfar. Jeg fikk han til å legge seg ned og sove litt før jeg igjen måtte roe han.

Han forsøkte å fortelle meg at han ville ut flere ganger, men jeg trodde han lette etter matfar.

Etter noen timer roet han seg og sov helt til morgenen.

Desverre måtte min sønn frem med vaskekluten da han våknet på morgenen.

Stakkars Ivo måtte bare tilslutt finne en plass inne å gjøre fra seg. Noe han selvfølgelig viste var feil.

  • Men kanskje har han lært at det går helt fint å sove i stua neste helg på hytta.
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg