Snøkaos i Bodøbyen.

Dette synet møtte meg da jeg sto opp.

25 cm. snø hadde lagt seg på gelenderet. Ingen vind og derfor er dette mulig.

Jeg hadde time hos Osteopat og fikk veldig dårlig tid pga all snøen.

Det var litt med livet som innsats jeg startet kjøreturen til sentrum. Veldig dårlig sikt og veldig mye snø på veiene. Vel inne i sentrum og skulle kjøre inn til storgata møtte jeg en høy brøytekant. Jeg måtte kjøre en omvei for å komme meg dit Osteopaten holder hus.

Jeg ble noen minutter for sein, men heldigvis var også han forsinket.

Vel hjemme hadde min kjære ordnet plass til bilen.

Idag måtte snøfreseren tas i bruk.

Det er meldt enda mer snø idag og så skal det visstnok begynne å regne.

Nedenfor bilder fra snøkaoset.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg