Parkenantrekket er klart til neste helg

Billettene ble kjøpt høst 2019 og skulle gjelde for festivalen i august 2020. Nå endelig ser det ut som om Parkenfestivalen blir arrangert.

Jeg har pyntet genseren med navnene til artistene. 2 av dem som først skulle opptre har meldt at de ikke kunne komme likevel og jeg har byttet ut navnene med erstatterene.

På bildet vises noen av artistene som skal opptre. Jeg gleder meg til å være på festival igjen.

I morgen drar vi til hytta for noen dager. Det er faktisk meldt ganske godt vær.

Formen min er ikke helt på topp enda, men det nærmer seg.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg