Nara har fått mye kos og luftigere pels.

Jeg prøvde å jobbe på kontoret, men tankene fløy alle veier.

Nara sin pels har trengt stell en god stund nå. Egentlig hadde jeg planer om å gjøre det i påska på hytta, men så glemte jeg kammer og saks til det bruket.

Dermed ble jobben gjort i dag. 5 timer har jeg brukt. Godt sorgarbeide å ha en myk vofse på fanget. Jeg må skryte av henne idag.  Vanligvis syter og jamrer hun seg  år kammen kommer frem. Idag var hun ganske rolig.

Nedenfor et bilde som viser hva jeg har fjernet fra pelsen hennes. I vekt er det ikke mye.

Jeg er veldig glad for at jobben er gjort. Jeg pleier å grue meg, men idag var det bare fint å jobbe med henne.

2 kommentarer
    1. Kjære Gunn
      Det er alltid leit og vanskelig å miste sin mamma. Uansett alder. Føler med deg. 🙏

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg