Nå har jeg handlet brukt igjen

Jeg falt for denne dunjakka da jeg så annonsen på Facebook.

Kanskje i meste laget fargerik, men den ser varm og god ut.

Nå står vinteren for døra og det er viktig med varme klær.

Jeg har jo allerede mange ytterplagg i garderoben, men alltid fint å kunne variere også ytterplagg.

Det minner meg om at ei av vinterkåpene som henger der klarte jeg å forbytte på en flytur.

Da jeg kom ut av flyplassen og skulle ta på meg kåpa var den ikke min men den lignet på min.

Jeg satte ikke igang noe styr for å bytte kåpe.

Jeg håpet hun som satt igjen med min kåpe enten beholdt den eller fikk den erstartet.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg