Mitt største idol som ung pike.

Sitter og hører/ser en konsert med Elvis på TV.

Denne konserten var den første vi oppdaget at han ikke var helt seg selv. Men sangmessig var han fremdeles helt på topp.

Jeg så alle filmene med han flere ganger. Jeg dagdrømte om Elvis og så for meg hva som ville skje dersom vi møttes.

Når jeg nå hører på konserten fra Hawaii kjenner jeg på de samme følelsene. Alle de nydelige kjærlighetsangene som jeg innbilte meg var nettopp til meg.

Jeg smiler for meg selv når jeg tenker tilbake.

Gode minner.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg