Mitt ønske for i morgen

I morgen skal våre myndigheter i hovedstaden bestemme hva resten av Norge får lov til å gjøre. Jeg håper av hele mitt hjerte at regionene selv får bestemme hvordan de skal takle utfordringene med eventuell koronasmitte. Det føles veldig unødvendig av steder med ingen eller nesten ingen smitte skal behandles likt med hovedstaden. Det var mye bråk i forbindelse med søringskarantenen. Og nå prøver vi i nord å få lettere regler å forholde oss til. Dette vil nok ikke falle i smak hos alle.

Jeg er veldig spent på hvilke regler som skal gjelde videre.

Vi er 5 søsken, men bare 2 av oss får besøke mamma i en by på over 50.000 med nesten ingen smitte. Ingen nye smittetilfeller de 3 siste dagene og de få som har vært tidligere har kommunen hatt kontroll med.

Jeg hadde egentlig bestemt meg for å besøke mamma idag, men mine søsken ønsket ikke å bryte anbefalingene fra høyeste hold.

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg