Massasje og turntrening samme dag.

Kroppen min har fått særbehandling idag.

Både fotsoneterapien og massasjen gjorde vondt idag. Jeg er nok mer stresset enn jeg tenkte.

Det er rart men sant at dersom jeg er stresset blir det mye vondere.

Etter behandlingen føler jeg meg mye bedre.

I tillegg har vi hatt turntrening. Vi er begynt å øve inn et nytt program som skal vises frem på kretsturnstevne og landsturnstevne neste sommer.

Det føltes godt å være igang med noe nytt.

Jeg håper inderlig at coronaviruset ikke skal ødelegge også neste turnstevne.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg