Kulturnatt 2021

Ikveld er det masse folk I sentrum. Billig mat. Alle butikker har tilbud på sine varer.

Masse underholdning både ute og inne.

Jeg har vært på åpningskonserten og jeg har vært I Stormen konserthus og sett deler av en ballettforestilling med elever fra Pias ballettstudio.

Nå sitter jeg på Løvolds kafé med et glass rødvin.

Jeg skal få med meg dansing inne i glasshuset før jeg tar bussen hjemover.

Min datter er pedagog for hip hop crewene fra Pias ballettstudio som skal danse.

Litt rart å drikke vin på kafé. Løvold kafé er vanligvis bare åpen på dagtid.

4 kommentarer
    1. Kjempespennende. Det er et flott arrangement, men har aldri fått oppleve det. 🙂 Lenge siden jeg var på Løvold, men havnet nesten der på torsdag, da jeg var med madammen på kontroll i byen. Blir interessant å se hva som skjer når oppbygginga starter. Det bygges og bygges i byen, ikke både med kultur og byggverk 😀

      1. Ja. Mye spennende som skjer i Bodøbyen.
        Nå i uka er det en høstversjon av Bodø jazz open.
        Tirsdag skal jeg spise lunch på Hongri på Rognan.
        Veldig rart å drikke vin på Løvold.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg