Kokkejævel gav meg et flashback idag.

Jeg trodde et øyeblikk at kattens siste reis var til dyrlegen.

På bildet er min første katt Mia. Vi hadde et veldig nært forhold. Hele historien om Mia kan dere lese under kategorien dyra våre.

Men altså da jeg kom hjem fra sykehuset med min første sønn var katta avlivet.  Han som var min mann dengang mente at hun kunne bli sjalu og bli farlig for barnet.

Jeg kjenner enda på sorgen og sinnet fra den gang.

Heldigvis for katta til kokkejævelen skulle hun bare flytte til et annet hjem.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg