Gressenkehelg

Det første jeg gjorde etter at mann og vofse er dratt på hytta var å ta bussen til sentrum. Her spiste jeg en toast på Bondi.

Rett før min kjære dro sa han at dersom jeg skulle lage meg middag og hente ørret i fryseren måtte jeg huske å tine den først.

Kanskje i kveld når jeg kommer hjem.

Siden jeg ikke får se ballettforestillingen er jeg nå på plass for å se generalprøven.

Alle de små søte danserne er ikke med nå,  men de vil jeg treffe bak scenen i morgen.

Min datter er travelt opptatt med forberedelser og støtte til danserne.

Jeg knipset henne på scenekanten mens hun diskuterte med Pia som er selve sjefen for ballettstudioet.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg