Februar 1994. Jobbrelatert

Som regnskapssjef i Nord Finans hadde jeg tydelig mye å gjøre.

Jeg har nevnt F 90 flere ganger. Jeg slo det opp på nettet og det er et svært datasystem som vi tydeligvis installerte denne måneden.

Jeg jobbet hele 52,5 timer overtid. Og det var ikke bare meg som måtte jobbe mye. Jeg var sjef for flere ansatte i regnskapsavdelingen.

Det står skrevet at jeg fikk uventet skryt i forbindelse med F 90.

Den gang måtte man ta backup av alt en gang pr. Uke. Man måtte skifte kasett flere ganger under backup-takingen. Man måtte altså være tilstede på arbeidsplassen hele tiden.

Takke meg til dagens datasystem. Rart å tenke på hvor stor forskjellen er etter bare 26 år.

Det er enda rarere hvor mye jeg rakk å gjøre på hjemmebane i tillegg til over 50 timer overtid.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg