En vellykket bærtur.

Våt ble jeg, men likevel bli. Siste del av turen bøttet det ned fra himmelen. På bildet er jeg kommet ned til havet og venter på å bli hentet med båt. Avtalen var halv 5, men jeg var der allerede litt over fire. Og da jeg så båten komme ble jeg glad fordi jeg begynte å fryse siden jeg var våt helt til skinnet.

Men min kjære og min datter suste forbi meg for å fiske litt lenger borte.

De slakket ned på farten så jeg trodde de så meg. Men det ble nærmere 20 ekstra minutter å vente før de hentet meg.

Vel ombord i båten kvittet jeg meg med alle klærne og tullet meg inn i tepper. Varmeapparatet i båten fikk meg snart varm igjen. Vi fortsatte å fiske. Nå blir det stekt sei filet idag og mange fiskekaker i morgen.

Og ja. Jeg fant multer også.

6 kommentarer

Siste innlegg