Blåtime i blomsterhjørnet.

Jeg sitter i godstolen og ser på fotball. Manchester United mot Granada.

Tøffe unge gutter som kjemper om å gå videre i europacupen.

Min kjære er gått til naboen for å se kampen. Siden Nara er så nervøs av seg kan vi ikke forlate henne alene.

Jeg har laget kjøttsuppe i dag og planlegger å spise litt mer enn godt er.

Egentlig er jeg enda mett, men litt til klarer jeg da.

Så var det bildet. Et merkelig blått lys sniker seg inn og skaper en spesiell stemning i kroken.

Jeg håper det er et tegn på godt vær i helga.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg